Witam na moim blogu

03:46

Nazywam się Kamila poręba. Gotowaniem zajmuję się z pasji i z potrzeby, bo jestem szczęśliwą mamą oraz żoną, czyli mam w domu aż trójkę łasuchów, dwóch synków i męża. Ponieważ starsze pokolenie w naszym domu, czyli ja i mój małżonek, boryka się z nadwagą, mniej więcej rok temu postanowiłam coś zmienić w naszej diecie. A raczej zmienić niemal wszystko. Zaczęłam czytać o zdrowym odżywianiu i przeglądać inne blogi. Zapisywać i testować co ciekawsze przepisy. Nie poddałam się aż do dziś i myślę, że idzie mi coraz lepiej. Zdrowe gotowanie stało sięmoją pasją.

Z tej pasji własnie powstaje ów blog. Może kiedyś on również stanie się inspiracją i motywacją dla innych, tak jak dla mnie są blogi kulinarne moich ulubionych autorek? Czas pokaże, teraz wracam do garów :-)

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts